Reklamowanie firmy w internecie

reklama w Internecie

Internet otworzył przed nami ogromną ilość możliwości prowadzenia biznesu, ale także promowania go w możliwie najskuteczniejszy sposób. Dla osób, które nie znają „internetowych” sposobów na promocję, dziś postaramy się wam pokazać dwa z tych najpopularniejszych i nie bójmy się tego stwierdzenia — najskuteczniejszych. Gotowi na dawkę nowej wiedzy? Zaczynamy!

Google AdWords

reklama w GoogleJak możemy się domyślić, to, jakie narzędzie wybierzemy, ma ogromny wpływ na to, jak będzie wyglądać rezultat pożądanych działań. Na samym początku warto poznać narzędzie, jakim są reklamy Google AdWords. Możemy je podzielić na typy tekstowe oraz displayowi (chodzi tu o przekaz wizualny). Kierowane są one zarówno na dobrze nam znaną wyszukiwarkę Google, kiedy pojawiać się obok organicznych wyników wyszukiwania, jak i tzw. sieć partnerską Google, gdzie będą prezentowane na wybranych stronach tematycznych, powiązanych w pewien sposób z naszym produktem lub usługą. AdWords umożliwia w szybki sposób znalezienie się tam, gdzie mogą znajdywać się potencjalni klienci naszej firmy.

Facebook Ads

Drugim ze sposobów reklamy są Facebook Ads. Dobrze wiemy, czym jest reklama na FacebookuFacebook – potężny portal społecznościowy skupiający miliony użytkowników, a co za tym idzie – potencjalnych klientów. CO najlepsze, poprzez swoją aktywność, oni sami dostarczają nam wielu informacji: co lubią, czym się interesują itp. Facebook Ads pozwala nam na stworzenie profilu naszego potencjalnego klienta, do którego chcemy dotrzeć poprzez tzw. Audiences. Po tak przeprowadzonej segmentacji możemy skorzystać z całej gamy form reklamowych, rozpoczynając od zwykłych postów z tekstem, kończąc na filmach video, które ostatnio są bardzo często wybierane jako bardziej zwiewna i dynamiczna forma budowania naszego wizerunku.

Podsumowanie

Jak możecie się domyślić, działania marketingowe możemy prowadzić poprzez większą ilość narzędzi, niż wymienione dwa. Aby osiągnąć sukces, musimy być bardzo elastyczni, gdyż mimo tego żen Internet dał nam ogromne możliwości, trzeba zdawać sobie sprawę z tego, że nie tylko my ich używamy. Skuteczne korzystanie z kanałów przekazu informacji w sieci jest absolutnie kluczowe!